Альбом морських навігаційних карт «Одеса – протока Босфор. Навігаційно-гідрографічний нарис» 2017 р.
(Система координат WGS–84)
Альбом морських навігаційних карт «Одеса – протока Босфор. Навігаційно-гідрографічний нарис» містить карти різного масштабного діапазону у Всесвітній системі координат WGS-84, лоційний опис на весь маршрут, необхідний для плавання уздовж берегів, а також Правила плавання маломірних, спортивних та прогулянкових суден. Альбом призначений для яхтсменів і розроблений у зручному для користування форматі.
Шляхові карти використовуються для загального вивчення району плавання і визначення маршруту плавання у відкритому морі; часткові карти та плани призначені для плавання уздовж берега та підходів з моря до районів якірних стоянок, рейдів, бухт, гаваней, портів, а також для переміщення у їх межах. На картах показано зручні якірні стоянки і гавані для яхт, розміщення яхт-клубів, а у тексті надано необхідну про них інформацію. Наведені в альбомі фотоілюстрації дають візуальне уявлення про навігаційні знаки, примітні об’єкти та краєвиди.
№ |
Найменування |
Масштаб |
1 |
Від мису Аджияськ до Дністровського лиману |
200 000 |
2 |
Від селища Чорноморське до Одеси |
50 000 |
2A |
Південна частина порту Одеса |
5 000 |
3 |
Від Одеси до Чорноморська |
50 000 |
3A |
Порт Чорноморськ |
10 000 |
4 |
Порт Білгород-Дністровський з підходами |
50 000 |
4A |
Підхідний канал Дністровсько-Цареградського гирла |
10 000 |
4Б |
Порт Білгород-Дністровський |
5 000 |
4В |
Північний та Центральний ковші |
5 000 |
5 |
Від Дністровського лиману до озера Шагани |
200 000 |
6 |
Від Жебріянської бухти до Сулінського гирла |
200 000 |
6А |
Підходи до гирла Бистре |
25 000 |
7 |
Від Сулінського гирла до мису Сфинту-Ґеорґе |
200 000 |
7А |
Підходи до Сулінського гирла |
50 000 |
8 |
Від островів Сакалін до мису Мідія |
200 000 |
8А |
Порт Мідія |
50 000 |
9 |
Від мису Мідія до порту Манґалія |
200 000 |
9А |
Порт Констанца з підходами |
40 000 |
10 |
Підходи до порту Манґалія |
50 000 |
10А |
Порт Манґалія |
10 000 |
11 |
Від порту Манґалія до мису Светі-Ґеорґі |
200 000 |
12 |
Підходи до порту Варна |
25 000 |
12А |
Порт Варна |
10 000 |
13 |
Від Варни до Несебира |
200 000 |
13А |
Від півострова Несебир до півострова Поморіє |
50 000 |
14 |
Підходи до порту Бурґас |
50 000 |
14А |
Порт Бурґас |
12 500 |
15 |
Від мису Еміне до бухти Царево |
200 000 |
15А |
Район біля гирла річки Ропотамо |
|
15Б |
Північна частина бухти Дяволська |
|
15В |
Бухта Царево |
10 000 |
16 |
Від мису Ахтопол до затоки Мідьє |
200 000 |
16А |
Бухта Ахтопол |
|
16Б |
Рейд Іґнеада |
25 000 |
16В |
Якірне місце Киїкьой (Мідьє) |
25 000 |
17 |
Від мису Чамлик до протоки Босфор |
200 000 |
17А |
Мис Румелі-Карабурун |
10 000 |
18 |
Підходи до протоки Босфор (Чорне море) |
50 000 |
19 |
Протока Босфор (Північна частина) |
30 000 |
20 |
Протока Босфор (Центральна частина) |
30 000 |
21 |
Протока Босфор (Південна частина) |
30 000 |
21А |
Бухта Золотий Ріг |
12 500 |
21Б |
Гавань Хайдарпаша |
12 500 |
22 |
Підходи до протоки Босфор (Мармурове море) |
50 000 |
Альбом туристичних морських карт на маршрут Одеса — Керченська протока (Кримський півострів). 2006 р.
(Система координат СК–42)
Альбом містить підбірку карт на маршрут Одеса — Керченська протока у зручному форматі (А2), виготовлених на основі традиційних МНК для використання на суднах маломірного флоту.
№ |
Найменування |
Масштаб |
1 |
Від селища Залізний Порт до Алупки |
500 000 |
2 |
Від Алупки до Керченської протоки |
500 000 |
1 |
Від порту Южний до селища Залізний Порт |
200 000 |
2 |
Від 45°20'N до 46°01'N, від З1°00'Е до 32°20'Е |
200 000 |
3 |
Від селища Залізний Порт до мису Кам'яний |
200 000 |
4 |
Від мису Кам'яний до Євпаторії |
200 000 |
5 |
Від Євпаторії до мису Сарич |
150 000 |
6 |
Від мису Фіолент до селища Гурзуф |
50 000 |
7 |
Від Алупки до селища Коктебель |
200 000 |
8 |
Від Феодосії до Керченської протоки |
200 000 |
9 |
Керченська протока |
100 000 |
1 |
Підходи до портів Одеса та Южний |
50 000 |
2 |
Ягорлицька затока |
50 000 |
3 |
Острів Тендрівська Коса |
50 000 |
4 |
Підходи до порту Скадовськ |
50 000 |
5 |
Підходи до портпункту Хорли |
50 000 |
6 |
Підходи до озера Донузлав |
50 000 |
7 |
Північна частина озера Донузлав |
25 000 |
8 |
Південна частина озера Донузлав |
25 000 |
9 |
Порт Євпаторія з підходами |
50 000 |
9-A |
Порт Євпаторія |
5 000 |
10 |
Севастопольський рейд |
25 000 |
11 |
Феодосійська затока |
50 000 |
1 |
Північна частина порту Одеса |
5 000 |
2 |
Південна частина порту Одеса |
5 000 |
3 |
Порт Скадовськ |
10 000 |
4 |
Вхід в озеро Донузлав |
5 000 |
5 |
Подвійна бухта |
10 000 |
6 |
Комишева бухта |
5 000 |
7 |
Стрілецька бухта |
5 000 |
8 |
Західна частина Севастопольської бухти |
10 000 |
8-A |
Бухта Карантинна |
5 000 |
9 |
Східна частина Севастопольської бухти |
10 000 |
10 |
Балаклавська бухта |
3 000 |
11 |
Порт Ялта з підходами |
10 000 |
11-A |
Порт Ялта |
5 000 |
11-Б |
Порт Масандра |
5 000 |
12 |
Порт Феодосія з підходами |
10 000 |
12-А |
Порт Феодосія |
5 000 |
13 |
Комиш-Бурунська бухта |
10 000 |
14 |
Порт Керч |
10 000 |
|
Навігаційно-географічний нарис |
|
|
Система МАМС |
|
|
Умовні позначення |
|
|
Схема постійних поверхневих течій у Чорному морі |
|
Альбом туристичних морських карт на маршрут Одеса — протока Босфор. 2005 р.
(Система координат СК–42)
Альбом містить підбірку карт на маршрут Одеса — протока Босфор у зручному форматі (А2), виготовлених на основі традиційних МНК для використання на суднах маломірного флоту.
№ |
Найменування |
Масштаб |
1 |
Від Одеси до Сулінського гирла |
500 000 |
2 |
Від Сулінського гирла до порту Манґалія |
500 000 |
3 |
Від порту Манґалія до порту Бурґас |
500 000 |
4 |
Від порту Бурґас до протоки Босфор |
500 000 |
1 |
Від селища Залізний Порт до мису Кам'яний |
200 000 |
2 |
Від мису Кам'яний до Євпаторії |
200 000 |
3 |
Від порту Южний до селища Залізний Порт |
200 000 |
4 |
Від 45°20'N до 46°01'N, від З1°00'Е до 32°20'Е |
200 000 |
5 |
Підходи до Миколаєва та Херсона |
150 000 |
5-A |
Підходи до Очакова |
50 000 |
6 |
Від порту Одеса до селища Приморське |
200 000 |
7 |
Від селища Приморське до острова Сфинту-Ґеорґе |
200 000 |
8 |
Від селища Приморське до паралелі 45°00' |
200 000 |
9 |
Від острова Сфинту-Ґеорґе до мису Мідія |
200 000 |
10 |
Від мису Мідія до мису Каліакра |
200 000 |
11 |
Від мису Каліакра до мису Кочан |
200 000 |
12 |
Від мису Кочан до мису Коракя |
200 000 |
13 |
Від мису Коракя до мису Сандал |
200 000 |
14 |
Від мису Сандал до протоки Босфор |
200 000 |
1 |
Гирло річки Дніпро |
75 000 |
2 |
Північна частина річки Південний Буг |
50 000 |
3 |
Південна частина річки Південний Буг |
50 000 |
4 |
Підходи до портів Одеса та Южний |
50 000 |
5 |
Підходи до порту Іллічівськ |
50 000 |
6 |
Від 46°11'12"N до 46°26'24"N, від 30°48'30"Е до
31°03'24"Е (СРР до портів Одеса, Южний, Іллічівськ) |
50 000 |
7 |
Північна частина підходів до порту Білгород-Дністровський |
25 000 |
8 |
Південна частина підходів до порту Білгород-Дністровський |
25 000 |
9 |
Підходи до порту Констанца |
40 000 |
10 |
Порт Манґалія з підходами |
50 000 |
10-A |
Порт Манґалія |
20 000 |
11 |
Підходи до протоки Босфор |
50 000 |
1 |
Порт Южний |
12 500 |
2 |
Північна частина порту Одеса |
5 000 |
3 |
Південна частина порту Одеса |
5 000 |
4 |
Порт Іллічівськ |
10 000 |
5 |
Підхідний канал порту Іллічівськ |
10 000 |
6 |
Річковий порт Білгород-Дністровський |
5 000 |
7 |
Порт Білгород-Дністровський |
5 000 |
8 |
Підхідний канал Дністровсько-Цареградського гирла |
10 000 |
9 |
Підходи до гирла Бистре |
10000 |
10 |
Острів Зміїний |
5 000 |
11 |
Порт Варна |
10 000 |
12 |
Порт Бурґас |
12 500 |
13 |
Бухта Мічурін |
10 000 |
|
Навігаційно-географічний нарис |
|
|
Система МАМС |
|
|
Умовні позначення |
|
|
Схема постійних поверхневих течій у Чорному морі |
|
З метою ознайомлення широкого загалу користувачів з продукцією Установи та їх наочного інформування про загальне географічне розташування і картографічне навантаження карт, на сайті розміщено зображення офіційних навігаційних карт.
Усі картографічні зображення є загальнооглядовими і не придатні для використання в навігаційних цілях. Установа не несе відповідальності за їх використання не за призначенням.